FAQ

Info Kitöltési útmutató Adatlap FAQ A kérések állapota Katalógus

FAQ - Gyakran Intézett Kérdések

Mikor érvénytelen egy kérés?

  1. Az olvasó rosszul adta meg a raktári számokat (pl. egy része lemaradt)
  2. A megadott raktári számú könyv nem található a raktárban vagy onnan nem kölcsönözhető (pl. az olvasói terekben szabadpolcon, esetleg kari/tanszéki állományban/letétben található; a raktárból már korábban kikérték/kikölcsönözték; helyben olvasható, védett példány, stb.)

Miért nem fogadja el a rendszer a megadott olvasói vonalkódot?

  1. Az olvasó rosszul adta meg olvasójegyének (dolgozói kártyájának vagy diákigazolványának) számát (pl. felcserél két számot vagy nem írta be a számok előtti esetleges betűjelzést).
  2. Az olvasójegy számaként beírt adat nem szerepel a könyvtári nyilvántartásban, tehát az olvasó feltehetően még nem iratkozott be a Klebelsberg Könyvtárba.
  3. Az olvasó nem jogosult ennek a szolgáltatásnak az igénybevételére. (Lásd Info)

© SZTE Klebelsberg Könyvtár